niedziela, 10 listopada 2013

Smoczek


W ostatnim czasie szukałam czegoś na 18-ste urodziny dla siostrzenicy mojego męża. Natknęłam się na rewelacyjny pomysł na blogu Papierowe plecionki. 
 Znajduje się tam mini kurs na smoczka z cukierków, który znajduje się na stronie http://anus1976.blogspot.com/2013/06/mini-kursik-na-smoczka-z-cukierkow.html .Pomimo, iż to jest mini kursik wszystko jest przejrzyste.
Niestety podczas pracy napotkałam na pewien problem. Nie mogłam kupić tak dużej kuli ze styropianu. Musiałam poradzić sobie w inny sposób. Balon okleiłam ręcznikiem papierowym, gdy wszystko wyschło przebiłam balon, pomalowałam farbą emulsyjną i poprzyklejałam cukierki. 
A oto wyniki mojej pracy.















 Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.




3 komentarze:

  1. Świetnie sobie poradziłaś! Wyszedł bardzo słodki smoczek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny smok.Zapraszam do obejrzenia mojego na stronie www.diybeata.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)